EHBO Woerden

Aanvraag evenementen
Terug naar homepage

    Evenement

    Naam

    Datum

    Aantal deelnemers/gasten

    Aantal hulpverleners

    Vergunning?

    Locatie evenement

    Begintijd evenement

    Eindtijd evenement

    Gegevens vereniging/bedrijf

    Naam

    Adres

    Postcode

    Email

    Kvk nummer

    Gegevens facturatie

    Naam

    Email

    Gegevens contactpersoon

    Naam

    Functie

    Email

    Telefoon

    EHBO BIJ EVENEMENTEN
    Op verzoek van organisatoren van evenementen verleent de vereniging EHBO Woerden ondersteuning bij uw evenement.

    Bij een evenement zijn altijd minimaal twee gediplomeerde EHBO-ers aanwezig.

    Aanvraag van hulpverlening moet minimaal  2 maanden van tevoren ingediend worden bij de vereniging. Deze tijd is nodig om EHBO’ers te werven voor de inzet. Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met de coördinator hulpverlening via 
    evenementen@ehbo-woerden.nl

     

    Voorwaarden voor een inzet:

    • Dat er een nette EHBO ruimte aanwezig moet zijn.
    • De ruimte moet voorzien zijn van een tafel en tenminste twee stoelen.
    • 
De ruimte moet goed verlicht zijn.
    • Bij lage temperaturen moet de ruimte verwarmd kunnen worden.
    • Bij voorkeur moet er ook stromend water aanwezig zijn.
    • Dat wanneer een evenement de gehele dag duurt of langer als een dagdeel (4 uur) er voor een lunch gezorgd wordt.
    • Dat de verbruikte materialen op nacalculatie verrekend worden.
    • Indien een AED gewenst is bij het evenement wordt hiervoor 2,50 euro per dagdeel inrekening gebracht.

    In overleg kan er bij bepaalde omstandigheden van afgeweken worden van deze voorwaarden. 
Na het ontvangen van een schriftelijk verzoek kunnen we kijken hoeveel mensen we moeten inzetten.
 Na ons advies nemen we gezamenlijk de aanvraag nogmaals door zodat we tot een verantwoorde inzet kunnen komen.